måndag 18 maj 2009

Dag 132 - Lila


Tema nummer 245 - Lila, purple

8 kommentarer:

Chesney sa...

Magnificent purple - love that detail!

Bibban sa...

Lila är en underbar färg..tyvärr är det en färg som jag inte klär i särskilt bra, men den är vacker att titta på
Kram och ha en bra början på veckan
bibban

Kerstin sa...

Oj så vackert. Vilka färger! Vilken underbar syn det måtte va.
Ha en fin måndag.
Kram

Rajson sa...

Växer denna på buskar?
Fotade ngt liknande på LA Gomera, kommer inte ihåg vad den heter!
Urläckert!

annette sa...

Så läcker bild på blommor som nästan känns som om dom är utanför min skärm!
Annars är det här en färg jag "svurit" över nu under våren, har fotat lila blommor men det blir inte snyggt någon gång, men jag ger mej inte, någon gång skall jag få till det;)

Kram //annette

Ulrica sa...

Vilken färgexplosion.... Snyggt.

Veronica sa...

Vilket myller av härlig lila färg!!
=)

annalarssonphotography sa...

Så underbart läckert lila!!

Vad är det för sorts växt/buske?
Detaljerna i den här bilden är grymma!

Ha det gott
Anna