onsdag 2 december 2009

Dag 311 - Hud eller skinn


Tema nummer 286 - Hud eller skinn

9 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken underbar närbild.
Jag har tagit bilder på elefanter jag med men inte alls så bra som den här. Kul att se.
Ha en fin kväll.

Brita sa...

Underbar bild även denna. Inte visste jag att elefanter har blå maskara...

Olga T sa...

Det här var en av de bästa bilder jag sett på länge! Så underbart rynkig!! Den här bilden skulle du vinna pris med i ngn tävling. Kanonbild!

Unknown sa...

Lovely and delicate texture in here! and this sad eye looking somewhere else is so powerful! great picture!

Chesney sa...

Sometimes my skin feels like that LOL Fabulous close up!

Della sa...

Mycket mer hud/skinn kan det knappast bli. Kalasfin bild.

annette sa...

Underbar närbild på verklig hud, så nära har jag aldrig varit en elefant.

annette

Nässelblom och choklad sa...

Vilken känsla. Huden är så nära, så verklig. Fantastisk bild och en mysig elefant.

Rajson sa...

Oj, så nära kom jag aldrig dessa mäktiga djur. Har försökt beskära bilderna med de saknar denna skärpa, syns på ögofransarna.
Urläckert!