tisdag 19 maj 2009

Dag 135 - Vila i frid


Tema nummer 259 - Vila i frid, Rest in Peace

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken stillsam och vacker bild. Du är duktig du. :)
Ha det gott.
Kram

Rajson sa...

Rofyllt foto som förstärks av det svartvita.Kan tänka mig hur knalliga blommorna är!Skulle nog vara nästan lite störande till rubriken.
Oj vad lätt en olycka händer.Känner igen det där och helt gå inför fotograferandet.
I morgon ska jag se om de kan rädda mitt vidvinkel objektiv på Scandinavian photo i Mölndal. Tappade hela kameran och objektivet fick ta smällen.Ser ut som det "bara" spräckt filtret.men den har fått sig en törn så jag kan inte skruva av det krossade glaset.
Saknar ett "normal zoom". Men har beställt ett , det tycks vara jätte lång kö igen!
God natt!

Della sa...

Säger som Rajson - ett rofyllt foto. Passat jättebra till temat och den avskalade färgen sitter så fint.

Chesney sa...

Another great black and white, seems so timeless! Beautiful composition!

annette sa...

Var nog en av de vackarate bilderna jag sett på det temat, verkligen en underbar plats att vila i frid på, bilden är så vacker i s/v, vore helt fel med färg!

Ha det så gott!

Kram //annette

Ulrica sa...

Mmm... njuter...

annalarssonphotography sa...

Det här är ren och skär njutning för en sucker för s/v foto som jag.

Du är GRYM bakom kameran!