söndag 6 december 2009

Dag 321 - Musikinstrument


Vi var på en härlig julkonsert igår kväll, "Jul i folkton", med bl.a. Sofia Karlsson, Lena Willemark och Ale Möller. Tänk om man kunde hantera musikinstrument och röst som de kan!! Har ni möjlighet så gå och se dem!
Jag var lite feg med att fotografera så en bild från pausen blev hela resultatet från den konserten. Resten var bara suddigt!
Istället letade jag upp ett YouTubeklipp från konserten i Luleå. Musik som passar att njuta av den andra advent.


Tema nummer 191 - Musikinstrument

6 kommentarer:

Della sa...

Men du, vilken bild! Hellyckad.

annette sa...

Ja, den bilden från pausen gick inte av för hackor, så läckert med siluetterna mot den belysta bakgrunden. Lyssnat på Ditt klipp och jag förstår att det var en njutbar konsert.
Det var Du som födde första tanken på att avsluta innan semestern, trodde inte det var möjligt. Offrade lite sömn igår morse och gick ut och fotade innan regnet kom, sedan var det klart;)
Ha det bra nu och jag ser med spänning fram emot att njuta av Dina bilder när jag kommer hem.

KRAM //annette

Charlotta sa...

Fantastisk bild du har tagit till temat musikinstrument. Jätteläcker!

Kerstin sa...

Vilken fantastisk bild. Vad kul att konserten var bra. Lena Willemark har ju en makalös röst. Nog skulle det vara kul om man kunde en bråkdel av musikerna kan.
Ha en fin vecka, Ninni.

Chesney sa...

All I can say is COOL!!!

я не мэгги! sa...

красивое фото. музыка - прекрасное из искусств. как и фотография...