fredag 23 januari 2009

Dag 16 - Grön


Grönt med regndroppar. Tema nummer 129.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken läcker bild! Jättefin!

Sarah sa...

Häftigt med speglingen i den stora droppen mitt i bilden. Jag är jätte nyfiken på att fota just droppar, ska nog prova det snart. Fin grön färg ;O)

Annika Christensen sa...

Grönt är skönt!
Skönt att titta in här.
Hur har du det?
Ha en trevlig helg
kram
Annika

annette sa...

Vad säga mer än så UNDERBART VACKER BILD!

Kram och ha en skön fredagskväll!

annette

Della sa...

Här har du kommit verkligen nära med bara ett kort fokusdjup. Mycket snyggt! Använder du stativ till detta?

Ulrica sa...

Grönt, skönt foto. Undrar också om du använder stativ? Mycket fint komponerat.

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Otroligt läcker bild!!! Ha en bra dag!

Nässelblom och choklad sa...

Den ljusa gröna nyansen är fantastisk. Droppen fulländar förstås bilden. Otroligt snyggt!

Ninni sa...

Först: tack för alla kommentarer. Angående stativ så på just den här bilden använde jag inte stativet. Men jag gör ofta det när jag fotar hemma i lägenheten i dåligt ljus.

Anonym sa...

A beautiful green subject. Lovely capture of the water just about to drop.

Veronica sa...

Jag älskar vattendroppar! Och så snyggt det blev!!
=)