måndag 27 juli 2009

Dag 196 - Drive thru


Tema nummer 80 - Drive thru

7 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

haha, det var en kul tolkning på temat!

annette sa...

Vilken underbar tolkning på ett tema som jag funderat mkt på hur jag skall lösa;)
Bilden är ju oxå verkligen så snygg, jag känner hur otäckt jag tycker det är att sitta kvar i bilen, för det tycker jag!!

Ha en bra kväll!

Kram //annette

Chesney sa...

Love this, those colors are amazing - great motion too!

Charlotta sa...

Det sitter verkligen någon i bilen! :-o Riktig drive trhu alltså, inte biltvätt alla svenska macken.
Härligt färgsprakande bild.

Olga T sa...

Det här temat har jag funderat på och har ingen lösning ännu. Bra tänkt och riktigt bra foto!!
Har tittat igenom dina sista inlägg och gillar speciellt "Flin". Ha det bra!

Ulrica sa...

Vilken underbar bild:) Den blir man glad av och en kanontolkning må jag säga.

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Åh - den tolkningar gillar jag! Läcker bild! Ha det så bra!