tisdag 11 augusti 2009

Dag 220 - Partner


Tema nummer 224 - Partner

6 kommentarer:

annette sa...

Den här bilden gör mej lite konfunderad, ser ut att vara hård asfalt som mannen ligger på, tror att det kanske kan vara ett par som inte har det så bra i Brasilien, lite misär i bilden som berör mej illa!
Kan ju vara helt feltolkat men det känns så oxå pga av att Du på den här bilden är så just mot personerna och bara visar en liten del!

Kram //annette

Ps. nu ligger jag sex efter, får gasa lite när Du är utan data;)

Bibban sa...

Vilken talande bild..eller jag antar att det är en uteliggare ??eller kan det vara nån som väntar på att bli insläppt på nått jippo? nu blev jag lite osäker faktiskt..;)
Kram Bibban

Ninni sa...

Jag tror jag måste förklara bilden lite...Det är ett par som jag satt bredvid häromdagen på en lång gjuten bänk.
Mannen var kanske lite trött för han la sig ned med huvudet i flickvännens knä och armen runt henne eller också kände han bara för att vara nära henne en stund. Jag tyckte de var så fina så därför passade jag på att ta en bild. De är alls inga som såg ut att lida någon större nöd, utan ett helt vanligt brasilianskt par.
Ingen misär Annette.
Men den finns också men då ser man inte så här ren och fin ut.

Chesney sa...

The best kind of partner to have.... :)

Kerstin sa...

Åh, vilken härligt ömsint bild. Den här gillar jag verkligen.
Har funderat själv på hur jag ska lösa det där temat. Får se hur det går. :)
Må så gott, Ninni.
Kram

Maria Berg sa...

Fantastisk bra tolkning - inte helt väntad men så otroligt passande.
Inget vidare om spriten blir ens partener - pratade just igår hur man skall ta upp med sina barn det här med sprit och hur man skall få den att ha ett bra förhållningsätt till just sprit.

Ser att det även kan vara en vatten flaska det var bara mina tankar som sprang iväg. MB