måndag 16 november 2009

Dag 279 - Stor tilldragelse


En mycket stor tilldragelse för mig personligen är att jag blev utvald att få visa tre av mina foton på utställningen "Länskonst 2009" på Hälsinglands museum i Hudiksvall. Av 101 sökande så valdes 37 ut, däribland jag :)
Vernissagen var den 8 november och utställningen pågår till och med den 6 januari 2010.
Bilden från utställningen är fotograferad med blixt och av ganska dålig kvalité men man ser ändå mina tre svartvita foton till vänster i bild.
Tema nummer 26 - Stor tilldragelse.

5 kommentarer:

Della sa...

Men vad häftigt! Grattis!

Chesney sa...

That is so cool, I am so happy for you! You are so talented! :)

Rajson sa...

Ett JÄTTE GRATTIS, det är du verkligen värd!
Spännande att du valde svart-vitt med tanke på att du här på bloggen har visat alla dessa fantastiska färgsprakande motiv.
Fick du bestämma själv vad du skulle visa eller blev du ombedd att visa just s/v!?
Bra komplement till de färgrika tavlorna bredvid!

Kerstin sa...

Åh vad glad jag blir för din skull. Fina bilder som är vackra i svart/vitt.
Fin tolkning.
Ha det gott.
Kram

annette sa...

Så fint att vi fick se Dina bilder från utställningen,bygger mkt på ljus och skuggor och det gillar ju jag och så s/v oxå!

Stilrent och snyggt!

annette