söndag 25 januari 2009

Dag 18 - Kedja


Tema nummer 44.

10 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Så läcker bild! Olika materiel möter varandra och vackra färger. Ha en bra dag 8`)

Ulrica sa...

Det var en grymt snygg kedja. Verkligen ett snyggt foto.

Maria Berg sa...

Tänk att en kedja kan var vacker. Tycker om att den gör en sväng i bilden, att man ser var den börjar men inte var den slutar. Bra bakgrund.
Idag blev det inget ris, bara ros. MB

Maria Berg sa...

En annan fråga, finns det möjlighet att få din Temalista som ett html dokument? MB
Går att nå mig via mail på profilsidan.

Anonym sa...

Tjusig som bara den!
Sitter kedjan fast i berget?!?

Det var ett vackert marmorerat berg/sten som kedjan hänger över.

akson

Sarah sa...

Så fint fotat! Verkligen, blir imponerad ;O)

Ninni sa...

Kättingen hittade jag på en restaurang som vi åt på häromdagen. De hade väldigt rustik inredning och hade murat upp en halvvägg där kättingen låg över.
Jag kom ihåg att temat fanns med så lycklig blev jag över att hitta ett motiv. Sen har jag lekt lite med bilden i Photoshop, med en textur från en av de grova stockar som också fanns i samma restaurang.

annette sa...

Tänk att två så hårda material som en kedja och ett berg kan bli så mjukt och vackert på en bild!

Ha en bra söndagskväll!

kram //annette

Nässelblom och choklad sa...

Håller med föregående talare - Annette skriver precis det jag också tänker.

Veronica sa...

Så snygg en kedja kan vara, snyggt med sten i bakgrunden =)