tisdag 27 januari 2009

Dag 20 - Orange


Tema nummer 212 - orange. En orange och rosa orkide.

10 kommentarer:

Ulrica sa...

Vilken vacker blomma. Eftersom jag är helt okunnig på blommor så har jag dock ingen aning om vad det är. Gillar den spröda rosa färgen som sticker ut. Du är duktig på att fota.

Maria Berg sa...

Riktigt mäktigt foto.
Bra beskuret och det är verkligen det mystiska orange skenet i bilden som dominerar. MB

Tack för att du försökte kopiera i htlm.

Anonym sa...

Wow, this looks like a piece of art! Absolutely stunning - I love it!!!

Veronica sa...

Vad du tar otroligt vackra blombilder!
Jag är så impad!
Nä, nu tar jag och lägger till dej på min blogg lista så jag kan hålla koll på dina inlägg =)

Rajson sa...

Men vilka foton jag har missat denna vecka!Den ena mer spännande än den andra!Data upkoplingen är lite si och så här, får ta igen det hemma!
Måste jag välja tre av dessa är den gröna helt underbar.De två söta flickorna är verkligen skönt fångade och dagens bild är så vackert taget och behandlat.
Ni kommer få se mängder med Alpbilder så småningom.Lite svårt att ta mig allt för mycket tid nu när jag äntligen får träffa den lilla!
Ha det gott!

Della sa...

Ooooo! Snyggt! Så läckert. Så vacker blomma och så fin bakgrund. Gillar mycket.

annette sa...

Svenska språket är ju så fattigt när det gäller att beskriva vad man känner när man blir så totalt fångad av en vacker bild t.ex, så jag säger bara WoW så underbart vackert!!

Kram //annette

Susanne sa...

Fantastiskt vackert foto av vacker orkide! Men visst har du lagt på något Photoshop-filter? Som lyft fotot än mer.

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Otroligt vackert foto!

Anonym sa...

Beautiful flower and your presentation is just lovely!