onsdag 25 mars 2009

Dag 77 - Cirkel


En cirkel, en konvex spegel, där man ser delar av den gemensamma träningslokalen i huset där vi bor. Cirkeln är en av en lång radda likadana som hänger på väggen där nere.
Gymmet är ganska välförsett med cyklar, löpband och en hel del olika styrketräningsutrustning. Dessutom en mindre pool för vuxna, en barnpool och en bubbelpool. Bastu finns det också.
Jag försöker gå ned dit åtminstone ett par gånger i veckan och träna även om jag egentligen inte alls tycker att det är speciellt roligt. Men kroppen mår bra av det.
Tema nummer 50 - cirkel, circle

8 kommentarer:

annette sa...

Ninni! Nu har Du räknat fel, Du är på dag 77, inte 76;)
Ja, visst är det så att kroppen mår bra av träning det får man ju intala sig när det tar emot:)
Måste vara bra att ha tillgång till det i huset där man bor, gör det ju lite enklare, vet inte riktigt vad Du gjort med bilden,någon "bubbla" på något sätt som får hela bilden att se ut se ut som en cirkel, helläckert är det!
Visst löser sig allt på något sätt bara man inte "deppar" ihop!

Ha en bra torsdag, hoppas Du slipper fleecetröjan!!

Kram //annette

annette sa...

Aha, då förstår jag bilden!

Kram //annette

Ulrica sa...

Vilken bra tolkning och vilka fräcka stolar:)

Chesney sa...

Very creative take on the theme - this is an incredible image!

Sarah sa...

Kreativt och härligt!

Rajson sa...

Ditt roliga foto ger mig lite dåligt samvete.Man borde ju träna mer så att kroppen håller några år till, men.... Nu kör ju golfsäsongen igång och naturliga styrke träningen i trädgården!
kul kommentar till mitt sneda foto-tänkte just i den banan. Provade räta upp fotot men den tappade lite av "suget" i kurvan. Kul att även du fick den känslan!
Nej nu väntar X2000 och Sthl!
Får se om jag råkar springa förbi en dator!

Della sa...

Så coolt!!!

annalarssonphotography sa...

Vilken underbar tolkning!
Gillar stolarna - snyggt fotat! :)