måndag 13 april 2009

Dag 93 - Dörrar


Tema nummer 79 - Dörrar, doors

8 kommentarer:

Chesney sa...

Brilliant - love this!! That blue is electrifying!

Kerstin sa...

Vackert slitna dörrar. Jag slås alltid av att det är så starka färger i byggnaderna där du bor. Kul! :)
Ha en fin dag.

annalarssonphotography sa...

Vackert slitna dörrar med härliga färger! :)

Mycket slitet hos mig idag också :)
Ha det gott!
Kram Anna

Olga T sa...

Härliga färger!

annette sa...

Kommer från Din andra blogg direkt hit och får njuta även här, så vackert slitet och så den underbart vackra blå färgen, har fått in en del bilder på 365 under helgen, men jag får nog emigrera sista halvåret 2009 för hitta lite vackrare motiv och färger än vad Sverige har att erbjuda;)

Ha en bra start på veckan!

annette

annette sa...

Min Header har jag fotat i helgen, på en Utställning som heter Konst på Hög Höjd och finns på Kvarntorpshögen utanför Kumla, går att Googla på Kvarntorpshögen, var en underbar plats att få uppleva lite konst på, finns ett par inlägg till tidigare i helgen därifrån och det kommer nog fler;)

annette

Nässelblom och choklad sa...

Den underbaraste blå färgen som finns. Extra snyggt med de slitna partierna och den vita rappade ytan. Du är så flitig med kameran och är väl snart klar med utmaningen.

Amanda sa...

Härliga dörrar slitna och ljuvligt blåa. Fin kontrast mot den rosafärgade väggen. /Amanda