fredag 17 april 2009

Dag 98 - Två


Tema nummer 340 - två, two

10 kommentarer:

Chesney sa...

Love that lime green with all the white accents and that delicious texture! WOW!

Sarah sa...

Läckert! Ha en fin dag =)

Olga T sa...

Jag säger det igen: Jag bara gillar alla färger du visar!!!

annette sa...

Så spännande byggnad, skön färg mot det vita som bryter av så snyggt,åxå så fint att se strukturen i fasaden, dörrarna ser spännande ut undrar vad som finns innanför.
Jo, jag har ändrat lite i bloggen, svart bakgrund har jag nog haft ett par månader, headern åkte bort nu när dom andra bilderna tack vare Dej framträder på ett annat sätt, håller på och "klurar" på ngt s/v till headern, får väl se vad som fastnar på linsen framöver.
Ha nu en toppenhelg, tänkte lite på varför Ni var långlediga, när jag bodde i Österrike under ett år så firades en massa helgon med ledigheter, men det var bara katoliker som fick ledigt inte vi andra, lite orättvist tyckte vi;)

Kram //annette

Maria Thorbjörnsson sa...

Gillar färgen på väggen-tror inte jag sett det tidigare här i vårt avlånga land-tror inte någon vågar-men jag skulle nog göra det om mitt hus låg bland sten o grus-får väl testa lite i bildhantering först...Maria....

Anonym sa...

Underbart vacker bild!

De vita dörrarna som ger en känsla av de bara hänger där i luften.

Verkligen läckert med den bakgrundsfärgen också.

Ulrica sa...

Vilken fin komposition och härliga färger. Ett riktigt par:)

Maria Berg sa...

Där har du igen lyckats med kompositioen jag har dina bilder i bakhuvudet när jag fotar men det blir fortfarande lite för mycket mitt i på mina men jag har hört att övning ger färdighet...

Var på utflykt i går och tog si så där 700 bilder...
Mer än hälften är redan slängda och mer kommer att rensas bort.
Övar bla på att jaga fåglar och då vet jag aldrig riktigt vad som blir skarpt och om fåglen kommer att flyga bort eller mot mig.

Ditt vissna blad ser lite överexp ut eller skall det bara vara lite silverglänsande?
/MB

annalarssonphotography sa...

Underbar komposition och jag bara älskar färgerna i dina bilder! :)

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Så läckert foto! Härligt med färgkontrasterna! Ha en bra dag!