fredag 16 januari 2009

Dag 9 - Färgat glas

9 kommentarer:

Sarah sa...

GRÖNT ÄR SKÖNT! Gillar verkligen ljuset i din bild!

Anonym sa...

Vilken underbart vacker glasskål!
Jag som är förtjust i glas! Något ska man ha av att bott granne med glasriket x antal år. Nu bor bara moster kvar där och jag är långt därifrån. Men vem vet, det kanske blir en glasrunda i sommar! :D

akson

Fundera grönt sa...

Fina bilder! Har också fnulat på om jag skulle ha en separat blogg till denna fotoutmaning. Får se hur jag gör...och om jag hinner vara med. Såg att du åkt hem igen, hoppas du haft det bra under Sverige-vistelsen!
kram
Nanna

Della sa...

Ännu en mycket vacker bild. Ljus uppför sig så spännande i glas.

Nässelblom och choklad sa...

Tack för kommentaren hos mig. Ja, nu ger även jag mig in i projektet, trots att jag egentligen inte har så mycket tid. Men det verkar så kul! Otroligt vacker grön färg, snygg form och komposition.

SysterLilli sa...

En sådan vacker bild. Glas är ju häftigt och du har verkligen lyckats med ljuset i bilden. Så fin.

Ulrica sa...

Så underbart snyggt! Älskar glaskonst i alla dess former.

annette sa...

underbart med den gröna färgen, färgat glas är så spännande!

annette

Anonym sa...

Beautiful green and a lovely composition.