måndag 25 maj 2009

Dag 140 - Förvriden


Tema nummer 78 - Förvriden, distorted

7 kommentarer:

Chesney sa...

Love what nature creates so that we can take pictures! :) This is so cool - looks like a braided tree branch!

annalarssonphotography sa...

Snyggt!

Tänk vad naturen kan åstadkomma :)
När jag ser din bild tänker jag på två hårt sammanslingrade människor.
Kanske vill någon där ifrån eller vill den stanna?

Snygg komposition och jag gillar diagonalen!

Angående mina dockbilder som ÄR skrämmande så gör jag dem av en orsak. Våld pågår överallt. HAR pågått. Det är något som vi inte ska blunda för.
Det här är för mig personligt.
Mejla om du vill.

Kram Anna

annette sa...

Ja, Ninni mer förvridet än så här kan det inte bli, förvridet kan ju vara både positivt och negativt, i Din bild ser det ut som trädgrenarna tycker om att vara sammanslingrade, gillar färgerna och ljuset i bilden väldigt mycket, och STOR bild är det !!

Ha det gott!

Kram //annette

Ulrica sa...

Riktigt förvridet. Naturen är fantastisk, både i form och färg.

Jag kommer inte in på din andra blogg :( Får bara felmeddelande, och så stängs den ner.

Olga T sa...

Naturen är spännande. Att det kan bli så.

Rajson sa...

Har naturen fått hjälp eller är det helt naturligt!Snyggt i alla fall.tom tre olika stammar!
Du undrade över objektivet!Inlämnat och skickad till Canons verkstad. troligen räcker det att byta "ytterringe", tur nog.
Det trista är att jag inte har något objektiv mindre än 70mm just nu!
Kunde varit värre, tänk om nya kameran hade förstörts!Hua.
Ha det gott!

Ninni sa...

Jag tror det är alldeles naturligt att de kramas sådär lianerna. Lite gulligt är det:)