lördag 14 mars 2009

Dag 64 - Genomskinlig

Tema nummer 334 - Genomskinlig, Transparent

7 kommentarer:

Olga T sa...

Magnifik!

Kerstin sa...

Jättefin bild. Men vad är det? Är det en glaskula?
Hur som haver så var det en riktigt fin bild. :)
Ha en härlig lördag.

Ninni sa...

Kerstin: Det är en glaskula, jag tror att min dotter köpt den på IKEA. Jag fick ett infall och fotograferade den när jag var i Sverige över jul och nu kom jag på att den faktisk var genomskinlig;)

annette sa...

Helt suverän bild på en glaskula, gillar färgerna och dom små "blåsorna" i kulan, verkligen skön bild!

Ha en skön lördagskväll!

annette

Chesney sa...

Amazing!! I want to know where you get all of these creative ideas! Cool!

Veronica sa...

En sådan har jag oxå på bild, det blir så coolt eller hur!!!
Snyggt!
=)

Maria Berg sa...

Mitt internet strular just nu. hade skrivit en lång kommentar till dig ocj så bara försvann den....
Men men , världsliga problem.

Jag gillar bilden och blir nyfiken på den. Det lilla ger en häftig effekt.

Tänker på sfären där dit gym fotades.
vattendropparan i det döda bladet gör det nästan levande!